Thursday 27 August 2015

SAPA NAK PENCUCI MUKA TERMURAH & BEBAS KIMIA...??

Hari ni saya nak share mengenai satu jenis pencuci muka yang sangat hot & disukai ramai iaitu NUTRIWHITE DEEP FOAMING CLEANSER. Apa yang best sangat eh pencuci muka ni? hehe. Haa tu yang saya nak bongkarkan hari ni.. Yeahh !!

Tahukah anda bahawa 95% produk kulit/skincare yang terdapat di pasaran sekarang ni semuanya berasaskan bahan kimia merbahaya...?? Cuba check ingredients kat kotak atau bekas skincare anda tu anda tak perkataan PARABENS (methylparabens, ethylparabens, propylparabens,buthylparabens),petrolatum,propylene glycol & sodium lauryl sulfate. Jika ada tertulis salah satu bahan kimia ini dalam skincare anda sekarang, better boleh campak je dalam tong sampah sbb ia akan memudharatkan badan masa hadapan nanti. Kita nk pakai badan ni lama cik kak, tak mau la kan umur 40 tahun dah dapat penyakit macam-macam. Kang suami tak tahan terus kena tinggal..huuuu naya beb !!
Sebab tu ramai sangat yang cari saya sebab nak mencuba pencuci muka Nutriwhite ni kerana telah terbukti BEBAS KIMIA & SELAMAT untuk digunakan sepanjang hayat. Dah tak perlu risau lagi soal kanser ke  masalah radang kulit atau penyakit-penyakit lain. Pencuci muka ni dihasilkan dengan campuran 16 jenis bahan semulajadi seperti dalam gambar di bawah :







Selain bebas bahan kimia, pencuci muka nutriwhite ni pun murah tau kalau anda nak tahu. walaupun harganya cecah RM100, tapi ia mampu bertahan sehingga 6-8 bulan penggunaan. Eh saya tak tipulah, saya yang share pakai dengan suami pun tahan 3 bulan lebih. Tu pakai 2 orang, kalau saya sorang memang boleh cecah 8 bulan sebab suami saya suka picit banyak-banyak huhuhu. bazir je kan..?heee..orang picit sikittttt je sbb ia banyak buih...Haa jom kita dengar pula apa komen dan testimoni pengguna- pengguna pencuci muka shaklee yang best ni. So takde la anda fikir saya tipu atau syok sorang diri mengatakan pencuci muka ni terbest in the world hahhaa..





Honestly, dari awal saya terjebak dengan perniagaan shaklee sampai sekarang, pencuci muka ni memang antara Top 5 produk shaklee yang palinggg laris & tinggi giler permintaan. Pernah dulu saya borong buat stok 50 tiub, licin semua dalam masa sebulan. Pastu customer nak repeat balik jenuh menunggu 6 bulan sebab tahan lama hahahaa..Yang pasti, memang yang sekali beli pasti akan cari saya balik untuk repeat oder heee..

Jom lah kawan-kawan kita tukar kepada produk yang bebas kimia & lebih selamat. Kesihatan tubuh badan tak ada galang ganti tau, sekali dapat penyakit lagi banyakk kos yang perlu kita tanggung. Sekiranya anda berminat untuk oder pencuci muka ni, boleh la segera PM saya di Facebook Ummu Durrah atau wasap saya di talian 0186653683.

Salam Sayang,
Master Ummu Durrah,
Ibu Berpencen Muda & Kaya, Ameen..

No comments:

Post a Comment