Tuesday 30 June 2015

INGIN JADI AHLI SHAKLEE & BERPELUANG UNTUK DAPAT CASH RM10,000???

saya rasa ramai yang masih tak tahu akan skim YES - Young Entrepreneur System kan?




pihak Shaklee Malaysia sangat memahami ramai pekerja yang telah dipecat/dibuang kerja baru-baru ini disebabkan masalah ekonomi negara yang semakin meruncing. kakitangan kerajaan pun ramai yang menggaru kepala sebab gaji masuk awal sempena hari raya Aidilfitri (dengar kata 46 hari terpaksa menunggu untuk gaji seterusnya)..saya faham memang sangat perit. tapi anda tak perlu risau. kami pemimpin di Shaklee akan sedaya upaya membantu anda menambah sumber pendapatan yang tidak terhad mengikut berapa yang anda perlukan.

ini yang saya tak sabar untuk kongsi. sekiranya anda mendaftarkan diri sebagai ahli pada bulan Julai ini, anda akan mendapat segala keistimewaan di bawah. FREE SEBOTOL VITALEA yang harga hampir RM100 !!






selain dari itu, sekiranya anda berjaya naik pangkat sebagai supervisor. anda akan layak 50% bonus tambahan. ok sebagai contoh, sekiranya bonus anda pada julai ini RM2000, maka shaklee akan beri anda extra sebanyak RM1000 + cash incentive RM200. so total sebanyak RM3200 !!! Woww sangat hebat kan???

nak lagi best...jika anda berjaya menjadi seorang Master Coordinator seperti saya dalam tempoh 13 bulan, maka anda akan mendapat sebuah trofi & cash sebanyak RM10,000 !! MASYAALLAH, tak terjangkau dek akal segala offer shaklee ni...



ini contoh salah seorang leader saya yang telah mendapat YES BONUS.. RM4000, amacam best tak? rasa lebih kot daripada gaji anda sekarang ni kan hehe..ok untuk sesiapa yang memang berhasrat utk join team saya, anda boleh segera wasap/ telegram no saya 0186653683 atau PM saya di facebook  UMMU DURRAH



Banyak lagi ni yang saya nak kongsi dgn anda akan semua tawaran YES PROGRAM. nak tahu lebih lanjut sila la contact saya seperti di atas. sekian terima kasih





salam sayang,
Master Nor Fahana
Director of D'Alfatih Empire

No comments:

Post a Comment