Tuesday 2 June 2015

PENGEMBARAAN KE NEGARA KANGGAROO

Alhamdulillah... pada 16hb mei yang lepas, saya dan suami diizinkan Allah untuk melancong ke Melbourne, Australia selama 7 hari. tujuan gi sana tu sebenarnya nk lepaskan lelah setelah penat berhempas pulas mencari rezeki, cewahh hehee..

apa yang bestnya, kami gi sana 100% menggunakan sumber kewangan daripada bisnes shaklee yang kami usahakan. nak-nak pulak bulan tu kan baru dapat bonus bonanza yang kepuk-kepuk, lagi la kan gatal tangan nak gi melancong ke negara orang..ni gambar kami bermain-main dengan kanggaroo, manja lagi ko.. siap boleh peluk cium...


bahagia sangat rasa tu hanya DIA saja yang tahu. dapat honeymoon bersama suami tercinta, kami berpencen awal & muda. orang lain sebaya kami mungkin kena bangun pagi pergi kerja pulang senja. tapi kami ikut suka hati nak gi melancong tanpa sebarang sekatan.hehehe


kat sana tengah musim luruh nak masuk musim sejuk. cuaca sekitar 8 'c - 13 'c.. sejukkkk...mau pakai 3 lapis baju tebal..kalau tak menggigil nanti hehe...cantik sangat bandar Melbourne, satu ketenangan yang saya tak pernah rasa sepanjang di Malaysia.


 cewaahh..fefeling drama korea pulak .heeee...suami saya memang kaki selfie..setiap masa nak berselfie..huhu











nahh..ni koleksi gambar buat tatapan anda semua..apa yang saya boleh katakan di sini. saya mungkin takkan mampu melancong ke luar negara sebahagia ni tanpa shaklee..kat sana pun saya masih boleh buat sales, coaching anak cucu cicit piut, log in web shaklee dan perniagaan berjalan seperti biasa tanpa sebarang masalah. tak sama dengan kita buat bisnes trading atau buka premis. mesti kita rasa susah hati kan nak melancong jauh-jauh kan? mana nak fikir sales, staff dan lain-lain.. saya selalu nasihatkan downlines saya, jaga la bisnes elok-elok macamana mereka menjaga diri mereka sendiri. hidup sekarang semua perlukan duit. ekonomi mesti diperkukuhkan sebab kita perlu menjaga maruah agama kita. sape lagi yang akan berkorban & menyumbang untuk ummah jika bukan kita....??

sekiranya anda berminat untuk menjana pendapatan sebanyak 4 angka sebulan di bawah Program Usahawan Muda (YES) sila klik di sini untuk maklumat lanjut.

salam sayang buat semua,
Master Nor Fahana & Saiful Amrullah
Directors of D'Alfatih Empire

2 comments: