Saturday 22 August 2015

INGIN MENJADI AHLI SHAKLEE..??

Bagaimana Cara Nak Daftar Jadi Ahli Shaklee?


Kami sangat menggalakkan pelanggan & pengguna produk shaklee untuk mendaftarkan diri menjadi ahli shaklee demi kebaikkan mereka. Ada 2 cara untuk mendaftar jadi ahli shaklee ye, secara berbayar yuran atau keahlian percuma.


1) Daftar Ahli Shaklee dengan yuran RM 69 seumur hidup.

Yuran keahlian Shaklee adalah sekali seumur hidup tau. means dah tak perlu renew setiap tahun macam syarikat MLM lain. Best kan??

Berapa yuran untuk daftar jadi ahli Shaklee Mei 2015 ?


Haa inilah yang best nya…mulai bulan Mei 2015 hinga Oktober 2015 ni Shaklee ada introduce program keahlian Shaklee melalui YES PROGRAM atau PROGRAM USAHAWAN MUDA SHAKLEE. Banyak sangat keistimewaan jika anda mendaftarkan diri menjadi ahli dalam tempoh ni tau.. nak tahu lebih lanjut mengenai YES PROGRAM sila klik di sini.

2. Jadi Ahli Shaklee Percuma ( Free Membership Shaklee )

Cara Jadi Ahli Shaklee PERCUMA adalah dengan pembelian produk lebih kurang RM700 bersamaan 200 points
200 points. Dengan cara ni, anda telah jimat beratus ringgit tau. Yuran ahli yang bernilai RM69 dah free, then dapat lagi cashback anggaran RM30-40 di samping FREE VITA-LEA sebotol yang berharga hampir RM100. Wahh banyaknya penjimatan !! berbaloi-baloi..


Perkara penting yang perlu diketahui sebelum Daftar sebagai Ahli Shaklee

ini adalah soalan-soalan biasa yang kami terima daripada individu-individu yang berminat untuk menyertai perniagaan shaklee.


Daftar Ahli Shaklee perlu jual barang atau buat bisnes ke?

Konsep Ahli Shaklee berdaftar atau Shaklee Independent Distributor adalah konsep consumerisme seperti ahli JCard, Aeon, Tesco Member, Bodyshop dan sebagainya. Seperti mana bila kita jadi ahli JCard, Jusco takde pun wajibkan kita jual sebotol kicap setiap bulan, begitulah juga keahlian Shaklee. Shaklee tidak meletakkan syarat yang semua ahli berdaftar perlu buat bisnes untuk dapat benefit keahlian. Mak dan Ayah saya hanya ahli berdaftar biasa tak buat bisnes pun, tapi sejak 19 tahun lepas masih dapat manfaat dan faedah sebagai ahli Shaklee seperti harga ahli, jemputan makan-makan dan banyak lagi.


Berapa point saya kena maintain untuk kekal sebagai ahli Shaklee?

Jawapannya : untuk kekal sebagai ahli shaklee, anda hanya perlu ada belian sebarang produk yang berharga RM100 atau 30 point dalam tempoh 18 bulan tau bukan setiap bulan. MasyaALLAH mudahnya..bukannya setiap bulan mesti beli barang tapi sekali dalam tempoh 18 bulan !  jika lebih 18 bulan anda tak ada langsung buat belian, maka ID anda akan tamat tempoh :)


Kalau tiba-tiba saya nak buat bisnes Shaklee kena bayar apa-apa ke?

Jawapannya : nil iaitu tidak ada apa perlu dibayar. Katakan tiba-tiba je orang tengok kita makan Shaklee makin cantik, makin slim, makin bertenaga, dan kawan-kawan pun mula nak cuba Shaklee lepas tengok kita makan dan berubah jadi makin sihat, anytime boleh start bisnes. Kami akan beri panduan dan bimbingan percuma 100% melalui online atau offline ikut keselesaan anda. Just contact Master Coordinator Fahana di 018-6653683


Lepas dah jadi ahli kena beli barang sendiri ke?

Ramai customer kami lepas dah daftar ahli Shaklee pun masih order produk Shaklee melalui kami. Jangan risau, kami komit bisnes Shaklee ni sepenuh masa jadi untuk buatkan order ahli Shaklee yang daftar dengan kami adalah satu honour buat kami :) Kami assist anda dengan gembira

Kepada anda yang berminat untuk menjadi ahli & ingin mendapatkan penjelasan lanjut sila hubungi Master Coordinator Nor Fahana di talian 018-6653683. Terima kasih




1 comment: